Kategori



Allmän information

Lokalitet: Stockholm, Sweden

Telefon: +46 70 661 48 00



Adress: Döbelnsgatan 11352 Stockholm, Sweden

Hemsida: nected.se

Anhängare: 117

Recensioner

Lägg till recension

Facebook -blogg



Nected 28.09.2021

Hemsida, Check! Brand, Check! Nu ska vi börja göra underverk!

Nected 27.09.2021

Intressant läsning. Passande att vi har några platser kvar på vår digitala utbildningen den 5:e April. Häng på!!

Nected 27.09.2021

Vi utmanar det traditionella sättet att se på konsultbyråer. Att teknologi och digital utveckling står för en fundamental förändring i hur vi arbetar och gör affärer är inga nyheter. Vi vet hur man lyckas och trivs i ett digitalt landskap. Intresserad? Ring eller maila så tar vi en kaffe å pratar. [email protected]... 070-6614800 See more

Nected 27.09.2021

Nected´s första kund. Stort tack till Reine på Stockholmsmässan för förtroende och engagemeng. http://nected.agency/#testimonials

Nected 26.09.2021

Idag utmanas individer, företag och varumärken av den digitala transformationen. Teknik driver konstant förändring. Konsumenter/användare får nya beteenden som i sin tur kan skapa nya affärsmöjligheter. Vad innebär digital transformation och hur navigerar man i den för att att inte halka efter. nected erbjuder en kurs som hjälper er att bli bättre på att möta dessa nya utmaningar och möjligheter.... läs mer på; http://bit.ly/1OSXkwQ

Nected 24.09.2021

Digitalisering, digital transformation eller den fjärde industriella revolutionen? Vi pratar mycket om ämnet och lyssnar på många kunder och deras utmaningar. En del pratar om det som om det är något övernaturligt, ouppnåeligt eller rent av omöjligt. Andra förstår inte eller vet inte vad det handlar om medans vissa fullständigt glänser i sina branscher. Det är samma som förut men med nya metoder, ny teknik och i ett lite snabbare tempo. En ny generation som har klivit in på a...rbetsmarknaden och bara gör, gör som vanligt fast på ett annat sätt. Det handlar om att möta kunden där den är och följa deras beteenden som utvecklar sig lite snabbare än tidigare. Det handlar om att utveckla och anpassa sina affärsmodeller efter nya kundbeteenden och ny teknik. Alltid sträva efter att skapa ett värde för sina kunder och ge dem den bästa upplevelsen. Transformation handlar om att bli en bättre version av sig själv! /William