Bredbandstjänster i Dalarna AB
Kategori
Allmän information
Lokalitet: Borlänge, Sweden
Telefon: +46 243 24 90 00
Adress: Hagavägen 11 78431 Borlänge, Sweden
Hemsida: www.bredbandstjanster.se/
Anhängare: 194
Recensioner
Facebook -blogg
Ny Marknadsansvarig på Bredbandstjänster i Dalarna AB Bredbandstjänsters nye marknadsansvarige Johnny Aspman välkomnas här av VD Kjell Andersson. Johnny har en gedigen erfarenhet av bredbandsbranschen sedan tidigare och har jobbat som Stadsnätschef på Falu Stadsnät, som Sales Manager på TDC, Sales & Network på Bredbandsbolaget, CEO på OpenNet, CEO på Bahnhof Unipessoal LDA och senast med konsultverksamhet.... Som Marknadsansvarig kommer Johnny att ansvara för marknadsföring och försäljning av Bredbandstjänsters alla tjänster och produkter. Hans kontaktuppgifter är: [email protected] tel: 0243-24 90 02 mobil: 076-948 49 01
Tack alla som besökte vår monter på Falu-Borlänge hem & villamässan! Vi hade en putt-tävling och en utslagsfråga som löd: ''Hur lång är kabeln i burken?´´. Vi har granskat svarskuverten och vi har ett resultat...... GRATTIS säger vi till Hampus Svensson som satt 3 puttar och gissade att kabeln var 500cm lång! (Rätt svar: Kabeln är 494cm lång)
Just nu finns det en driftstörning i Dala Energi fibernät (Rättvik, Leksand, Gagnef och Säter) som påverkar alla tjänster via stadsnätet. Tekniker arbetar på att lösa problemet.
Säljare bredband Vi söker en engagerad säljare som ska sälja våra bredbands tjänster. Det är i huvudsak internet- och telefonitjänster men även andra relaterade it-tjänster kan komma i fråga. Kundbesök och marknadsaktiviteter kan förekomma samt telefonsupport vissa kvällar och helger. Placering är vårt kontor i Borlänge. Som person är du strukturerad, social och utåtriktad samt bra på att bygga långsiktiga relationer med kunder och förstå deras behov. Du har god datorvana, kan jobba lösningsorienterat och är duktig på att planera och följa upp. Du har lätt för att kommunicera med både privatkunder och företagsrepresetanter och du bidrar till en positiv atmosfär hos såväl kunder som internt. Läs mera på vår hemsida.
Angående adsl-nätet som vi på Bredbandstjänster i Dalarna tog över från och med 1:a september 2015. Det är enbart en månads uppsägningstid och inget annat. Flertalet kunder ringer in och påstår att de hört rykten om att om man inte avslutar sin tjänst i tid så förlängs abonnemanget med ytterligare ett år och det är således fel.